Néhány tuti tipp a hatékonyabb eladáshoz a csakbaba.hu oldalon!

Ahhoz, hogy termékedet el tudd adni, fontos, hogy komolyan vedd a börzézést, és úgy tekints az asztalodra, mint, ha tényleg egy bababörzén lennél. A sikeres eladás kulcsa a tálalás, azaz, hogy a termékedet, asztalodat hogyan marketingeled. Egy bevásárló központban is abba a boltba mész be, ahol a kirakat vonzó, ami felkelti az érdeklődésedet. Erre manapság ágazatok épülnek, sokszor komoly tervezés előzi meg a kirakat berendezését, ahol az esztétikum és a design harmóniája alapvető.
Neked is hasonlóképpen kell látnod az asztalod itt az oldalunkon!

  1. Az első és legfontosabb szerintünk a termékfotó! Ne bagatelizáld el, mert egy nagyon jó kép tömegeket képes a termékedhez vonzani! A csakbabán 4 termékkép feltöltésére van lehetőséged, ezen a 4 fényképen módodban áll bemutatni a termékedet a lehető legrészletesebben. A képek legyenek ízlésesek, a termék élesen, tisztán látszódjon rajta, és törekedj arra, hogy minél több oldalról, megközelítésből láttasd  meg a terméked az érdeklődők számára!  Gondosan válaszd meg a hátteret és a fényviszonyokat, mert ezek a tényezők nagyon sokat ronthatnak vagy javíthatnak a kép minőségén. A vásárlók elsősorban a kép alapján kattintanak rá a termékedre, tehát alapvetően ez az elsődleges, amivel felkeltheted a figyelmüket. Számukra, amit látnak az egyfajta portál, az asztalod kinézete, amin termékeid minőségének megítélése múlhat. A bababörzéken sem mindegy hogy halomban állnak a ruhák vagy szépen összehajtogatva, netán vállfán lógva, rendezetten, esztétikusan elhelyezve.

  1. A termék elnevezése csakugyan sokat nyom a latban. Ha találó kifejezéseket használsz, akkor már a címben felfigyelnek a termékedre a vevők! Ne felejtsd el, hogy a termékednek már az elején ki kell tünnie a tömegből, ha tényleg el akarod adni! Az, amit a termékcímnél leírsz meghatározhatja, hogy rákattintanak-e végül a termékedre avagy sem. Fontos, hogy legyél lényegretörő, ugyanakkor frappáns! Gondold végig, hogy te hogyan keresnél rá a saját termékedre, mi az a megfogalmazás, amit te is beírnál egy keresőbe a csakbabán és a neten. Próbálj pár szó erejéig azonosulni a vevővel! Ne használj olyan szavakat, amelyek csak neked jutnak eszedbe a termékedről pl. cuki kis rugi, mert nagy valószínűséggel így nem fognak rákeresni.

    Rugika eladó
    Ralph Lauren fiú babarugdalozó Pécsen eladó

 

  1. A termékleírás az a felület, ahol jobban eleresztheted a leírói vénádat. Itt is fontos, hogy lényegretörő legyél, azonban azt is tartsd szem elött, hogy az eladni kívánt termékedet minél alaposabban bemutasd. A leírás tükrözze a termékedet, pontosan arról a termékről legyen benne szó, ami a képen és a hírdetésedben is szerepel. Mindenképp emeld ki, ha van valamilyen hibája, sérülése, mert így tényleg azt kapja a vevő, amit megvásárol Tőled. Minden esetben légy őszinte, mert ez a korrekt és sikeres adás-vétel alapja. Te is ezt várod el a vevőtől, miért adná ő alább? A termékleírásban lehetőséged van a postázási, szállítási információkról is írni vagy ha ezt az asztalod bemutatásánál már megtetted, akkor utalni rá. Ugyanezt megteheted, ha külön feltételeid vannak az adás-vétel során, pl. “3 munkanapon belül vedd fel velem a kapcsolatot…” vagy “csak kedden és csütörtökön postázok, ezt vedd figyelembe…”.
     

    Eladó a képen látható bébikomp minden tartozékával együtt. Hidd el a Te babád lesz a legboldogabb ebben az izgő-mozgó kisjárműben, amivel bejárhatja veled (vagy utánad?) az egész lakást! Ne hagyd ki, igazán kedvező az ára!

    Ugye milyen zavaró? Te megvennéd ezt a bébikompot?

 

  1. Asztalod bemutatásakor a fantáziád is eleresztheted. Légy kreatív, mutasd be minél eladhatóbban az asztalod! Ez egyfajta reklám is az asztalodnak, már ezzel bevonhatsz nagyon sok vevőt. Az asztalod bemutatásánál profilképet is feltölthetsz, ennek lényege szintén az érdeklődés felkeltése. Fogd fel úgy, mintha egy szórólapot kellene készítened az asztalodról, arról, amit azon találnak, ami a profilod. A szöveg és a kép legyen összhangban, de mindkettő lehet figyelemfelkeltő. Az asztalod bemutatásában írhatsz le olyan infókat, amelyek a vevők és közted lévő üzletre vonatkoznak (szállítási módok, postázási lehetőségek, értékelési szabályaid, stb.) úgy, mint az asztalod üzletszabályzata. Ha vannak olyan tudnivalók, szabályok, amelyek a vevőkre volnatkoznak, de nem szeretnéd minden egyes termékednél leírni, akkor írj tájékoztatást már itt! De ne felejtsd el, hogy később utalj erre a termékoldalon is, mert bizony akadhat olyan vevő, aki csak a termékoldalt nézi meg, az egész asztalt nem!
     
    Asztalomon exluzív babaruhákat találtok, melyek minden esetben eredetiek, újak, cimkések, külföldről érkeznek, többnyire egyediek és limitált példányszámban gyártják őket. Várnod nem kell rá, mert csak olyan termékeket teszek az asztalomra, amelyek raktáron vannak.
    Kérlek vásárlás elött kérdezz, informálódj, mert reklamációt csak nagyon indokolt esetben fogadok el!
    Személyes átvételre lehetőség Bp-en a XV. kerületben van. Csak rózsaszín csekkes befizetés ill. előre utalás esetén postázok és kizárólag ajánlva adok fel terméket!
    Kérlek ezt vásárlás elött vedd figyelembe!
    Nézd meg az asztalom, biztos találsz gyermekednek valami jót! Jó börzézést!

 

  1. A kiemelésekkel szintén növelheted az eladásaidat! A csakbabán lehetőséged van   termékkiemelésekre illetve az asztalod kiemelésére, reklámozására. Ennek részleteit és a díjait  megtalálod a Mi az a csakbaba? menüben. A kiemelések szintén arra jók, hogy kiemelkedj a tömegből, láthatóvá válj, megláttasd magad a sok termék között.

 

  1. Ma már bevett szokás, hogy a vevők a termék leírásakor megnézik az eladó értékeléseit. A visszajelzések lényeges információhoz juttaták a potenciális vevőket. Törekedj arra, hogy pozitív értékeléseid legyenek, mert a vásárlók nem bíznak azokban az eladókban, akik tele vannak negatív visszajelzésekkel! Légy pozitív!

Reméljük sikerült hasznos tippeket adnunk Neked ahhoz, hogy sikeres eladó legyél a csakbabán!


Jó börzézést!


A csakbaba.hu csapata

Hozzászólások